Kayıt İşlemleri

Kesin kayıt tarihleri, asil aday listesiyle birlikte okulumuzun resmi internet sitesinde ilan edilir.

Kesin kayıt hakkı kazanan aday öğrenciler, kayıt işlemleri için başvuru formunda okulumuza bildirilen veli telefon numarası aracılığıyla bilgilendirilir.
Kesin kayıt işlemlerinin duyurulan tarih aralığında tamamlanması gerekmektedir.
Kesin kayıt işlemini belirtilen tarihlerde tamamlamayan adayların kayıt hakkı, yedek listede sıradaki öğrenciye devredilir.
Kayıt işlemleri okulumuzun öğrenci işleri birimi tarafından yürütülmektedir.
Kesin kayıt işlemi; sözleşmelerin ve gerekli belgelerin imza altına alınması ve tüm belgelerin kayıt görevlisine eksiksiz teslim edilmesi ile gerçekleşir.

Kayıt işlemi sırasında aşağıdaki belgelerin eksiksiz olarak teslim edilmesi gerekmektedir, eksik belge ile kayıt işlemi yapılamamaktadır.
  • LGS Sonuç Belgesi (E-Okul sisteminden alınmış çıktı)
  • Öğrenci Kimlik Fotokopisi
  • Velilerin Kimlik Fotokopileri
  • Aile Nüfus Kayıt Örneği (E-Devlet üzerinden alınabilir)
  • İkametgah Belgesi
  • Öğrencinin 4 Adet Vesikalık Fotoğrafı (Son 6 ay içinde çekilmiş olmalıdır)
  • Boşanma Durumunda Vekaleti Bildiren Mahkeme Kararı

Kayıt Kabul Süreciyle İlgili Önemli Esaslar
  1. Okul, kayıt iş ve işlemleri ile ilgili olarak KVKK hüküm ve esasları çerçevesinde aday öğrenci velilerinden talepte bulunabilir.
  2. Süreçler Okul Kayıt Kabul Komisyonunca yürütülür.
  3. Öğrenci velileri, kayıt kabul işlemlerinde resmi kimlik ve MEB sistemlerine giriş için gerekli bilgi ve belgeleri ibraz ederler.
  4. Ön kayıtlar elektronik ortamda yapılır ve yapıldığı ön kayıt – kesin kayıt dönemi boyunca geçerlidir.
  5. Kesin kayıtlarda adayların puanlarının eşit olması durumunda, okulun MEB tarafından onaylanan Kurum Yönetmeliğindeki ilgili maddeye göre doğum tarihi küçük olan aday önceliklidir.
  6. Kesin kayıt işlemini tamamlayan öğrencilerin yerleştirme işlemi tamamlanmış olacağından MEB tarafından yürütülen tercih ve yerleştirme sürecine katılamazlar.
  7. Kesin kayıt işlemini tamamlayan öğrencilerin, e-Devlet ve/veya e-Okul platformlarında okulumuzun öğrencisi olarak görünmesi için MEB tarafından yürütülen tercih ve yerleştirme sürecinin tamamlanması gerekir. Bu süre zarfında ihtiyaç duyulduğu takdirde öğrenci belgesi için okul idaresine başvurulabilir.